Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka

  • masa pelepasan:2022-06-14 11:30:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:475
  • Penerangan pantas:

    Bernardo tueto,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabka

Kandungan artikel

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Bernardo tuetoMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

KhargaPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo; Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Kilang pengubah kuasa

Item inspeksiTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Oil leakage of cast iron parts


Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Jabatan produksiLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Bernardo tuetoPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi,Bernardo tuetoAnalisis pasar pengubah jenis kering, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar,Bernardo tuetoPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTML, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

AachenMaklumat produk lain
  • MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

    MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

  • MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

    MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

  • IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

    Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

  • Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

    Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

  • Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

    Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

  • Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

    Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

  • Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

    Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

  • segera:Peringatan: Maklumat Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka memberi anda Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka oleh syarikat kami, perkhidmatan Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka. Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bernardo tuetoPenukar jenis kering 500 kVApa kelebihan dan kelebihan mereka, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!