MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu

  • masa pelepasan:2022-07-04 11:19:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:570
  • Penerangan pantas:

    Malambo,Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan

Kandungan artikel

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar,MalamboPenukar tegangan rendah, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

MalamboPengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

SamoborKebocoran minyak dari radiator paip panas

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Segel kebocoran minyak


MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan,MalamboPengubah kotak kuasa angin, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

permintaanKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta,MalamboPengubah kuasa jenis kering 1000 KVA, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Mod wayar pengubah jenis kering:


MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Penjagaan peralatanPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

AachenMaklumat produk lain
  • Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

    Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

  • Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

    Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

  • Santa Cruz de El SeiboPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanJualan sepanjang tahun

    Santa Cruz de El SeiboPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanJualan sepanjang tahun

  • Lapangan Terbang Paris OrlyPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriApakah kelebihan pengembang

    Lapangan Terbang Paris OrlyPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriApakah kelebihan pengembang

  • Lapangan Terbang Paris OrlyMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPermintaan yang lemah mu

    Lapangan Terbang Paris OrlyMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPermintaan yang lemah mu

  • ParisJembatan pengangkutan bekasMenjadi normal baru industri

    ParisJembatan pengangkutan bekasMenjadi normal baru industri

  • ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

    ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

  • ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

    ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

  • segera:Peringatan: Maklumat MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu memberi anda MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu oleh syarikat kami, perkhidmatan MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu. MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MalamboGambar pengubah kuasaAnalisis langkah-langkah pengeluaran tertentu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!