RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik

  • masa pelepasan:2022-07-05 19:32:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:296
  • Penerangan pantas:

    Ratakunga,RatakungaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyak,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering

Kandungan artikel
RatakungaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyak,

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik



Syarikat pengubah minyak terjun

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi,RatakungaPengubah kuasa sampah, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum,RatakungaBerapa banyak pengubah kotak 315, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Pengubah terbenam minyak

Pemasangan berfungsiApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Operasi pengubah tenggelam minyak

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.


RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Jabatan KewanganIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Syarikat pengubah minyak terjun

RatakungaIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

AachenMaklumat produk lain
  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

  • AbreusPembuat pengubah minyak terjunGunakan dalam bidang kejuruteraan

    AbreusPembuat pengubah minyak terjunGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikSeba

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikSeba

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan naik hidraulik bergerakApakah peraturan survival i

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan naik hidraulik bergerakApakah peraturan survival i

  • Lexington-FayetteJembatan boarding tetap tanahTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

    Lexington-FayetteJembatan boarding tetap tanahTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

  • segera:Peringatan: Maklumat RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik memberi anda RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik oleh syarikat kami, perkhidmatan RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik. RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RatakungaJenis pengubah jenis keringBetulkan sebab keputusan yang tidak baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!