Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

  • masa pelepasan:2024-04-26 13:04:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:357
  • Penerangan pantas:

    Al Hadd,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon

Kandungan artikel

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Al Hadd. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

KyaiklatGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu,Al HaddHarga pengubah terbenam minyak, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Penjagaan peralatanBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses,Al HaddKeuntungan pengubah tenggelam minyak, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

reformGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja,Al HaddJenis pengubah kuasa, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Al HaddPembuat pengubah jenis kering

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

AachenMaklumat produk lain
  • KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

    KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

  • KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

    KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

  • KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

    KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

  • ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

    ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • HanshanliftSebab dan pencegahan

    HanshanliftSebab dan pencegahan

  • HanshanTanda paksi naikKekuatan keletihan

    HanshanTanda paksi naikKekuatan keletihan

  • Belsko biawaJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor yang mempengaruhi kelajuan transformasi

    Belsko biawaJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor yang mempengaruhi kelajuan transformasi

  • Belsko biawaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara mengatasi kesalahan penggunaan

    Belsko biawaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara mengatasi kesalahan penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan memberi anda Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan. Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!