Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama

  • masa pelepasan:2024-04-26 14:24:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:441
  • Penerangan pantas:

    Daerah Meherpur,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti

Kandungan artikel

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Daerah MeherpurPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

GolakpurApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama



Secara peringkat, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir,Daerah MeherpurKarakteristik pengubah distribusi jenis kering, Namun parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

sumberApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.


Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Rakomendasi dan konsultasiIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran,Daerah MeherpurPenukar bilik pemulihan, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, segel flange dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Daerah MeherpurBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

AachenMaklumat produk lain
  • Jelenia GoraJembatan pengangkutan yang tetapPenuaan kecacatan bahan

    Jelenia GoraJembatan pengangkutan yang tetapPenuaan kecacatan bahan

  • Jelenia GoraPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara memilih peralatan yang ses

    Jelenia GoraPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara memilih peralatan yang ses

  • Jelenia GoraPlatform mengangkat alis aluminium bergerakPengenalan langkah perlindungan

    Jelenia GoraPlatform mengangkat alis aluminium bergerakPengenalan langkah perlindungan

  • KoriyamaPrinsip pengubah kuasaCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

    KoriyamaPrinsip pengubah kuasaCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

  • Le Valo VarpeHarga trak lift platform hidraulikEmpat elemen perhatian pembelian

    Le Valo VarpeHarga trak lift platform hidraulikEmpat elemen perhatian pembelian

  • Le Valo VarpeVehicle mounted boarding bridgeHarga pasaran baru peranti

    Le Valo VarpeVehicle mounted boarding bridgeHarga pasaran baru peranti

  • DombovarJenis bergerak hidraulik paksi naikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kila

    DombovarJenis bergerak hidraulik paksi naikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kila

  • DombovarPlatform mengangkat pelukisAplikasi dalam industri pembinaan

    DombovarPlatform mengangkat pelukisAplikasi dalam industri pembinaan

  • segera:Peringatan: Maklumat Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama memberi anda Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama oleh syarikat kami, perkhidmatan Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama. Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Daerah MeherpurProses produksi pengubah tenggelam minyakTrend pembangunan utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!